很多問題很多煩惱

Jae_Hyuk YunaWee 伏笔于: 11.5.13
陽明山這裡下了一整天的雨.....

這一整天的雨不止打亂了我本來的計畫

也打亂了我應該隨時保持的好心情....

昨晚夢到我回到了馬來西亞

我能歸類這是美夢麼??

有渾然一身輕的感覺

沒有了那種一直被壓迫的那種感覺

 笑著笑著也不知道自己是否是真正的快樂

離開的念頭從一開始就有

可自己只敢說說卻不敢執行

這條路是自己選的自己應該負責到底=)

可隨著國昌真正的離開

自己的這個念頭再次蠢蠢欲動

和家人聊天了家人也只是叫我自己想清楚

不知道 再看吧

現在只有這一個答案...

1 Star:

匿名 说...

You will end up on the correct path completely
to extra residence. If you think you're seeking an affordable method within order to whiten your brilliantly whites, try frying soft drink. They are Fictive for your travel, party, office and festive occasions. But it one other held that people must have one's personalized judgment.

http://www.eadlife.net/modules/profile/userinfo.php?uid=1743

my page :: ヴィトン エピ

发表评论